La scoala, nostalgia despartirii devine cuvant de ordine. Prima plecare e a lui Hyorin, de care Chae-Gyung se desparte aproape amical, mandoua fiind victime ale politicii Palatului. Tot pe culoarele scolii, stradaniile micului Iago (Yul) se intetesc si-o asediaza pe Chae-Gyung cu sfaturi otravite fluturand momeala libertatii imediate.
In Palat, printul Shin are o gramada de lucruri de rezolvat. Se straduie sa sterga amintirea necuviintelor din trecut si sa potoleasca impotrivirea celor doi nostalgici implicati, tatal sau, Regele si Serenisima. Fara sa-l acuze direct pe Rege face aluzii transparente, dar pe darza Serenisima trebuie s-o ameninte direct cu dezvaluirea secretului fata de printul Yul. In acelasi timp e foarte ferm in sustinerea inocentei lui Chae-Gyung careia Regele ii aduce acuze aspre si trebuie sa lupte si cu ezitarile printesei derutata de sfaturile total opuse ale Serenisimei si printului Yul, sustinuta in final, de sprijinul familiei iubitoare. In felul lui, retinut ai aparent rece -conform educatiei de viitor rege- le spune ca tine la printesa si-i va purta mereu de grija, dar numai in singuratate o cheama pe Chae-Gyung sa ramana cu adevarat langa el.
Viata lui Shin devine un calvar care-i testeaza capacitatea de a rezolva problemele de unul singur, spre a ajunge la maturitatea ceruta unui rege. Interviul “live” in fata natiunii e inca un prag pe care trebuie sa-l treaca pentru a implini visul mamei pe care s-a decis sa-l urmeze, dar nefericirea lui Chae-Gyung il face sa-si deschida sufletul in mod cu atat mai dureros cu cat e facut public. Boacana lui Chae-Gyung facuta in direct nu-i lasa nici o sansa si disperarea il face si-si expuna cele mai intime trairi in fata camerelor, pentru a se face inteles.

Prezentarea: iulianatotu – asiacinefil.com

0 Comments

Post your comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>