Cinematograful de mahala, cu cativa specatatori numai derbedei si haimanale, zgomotosi si neciopliti, membrii ai bandelor de cartier, nu e cel mai potrivit loc pentru o fata cumite ca Soo-Yeon, dar asta e locul ei de munca. Agresata verbal de un tanar, este salvata in mod violent de In-Ha, care-i innapoiaza cutiuta muzicala, fericit c-a gasit proprietara, dar e rasplatit cu o palma, pentru furtul bagajului.
La insistentele unchiului sau, In-Ha isi reia scoala abandonata cu un an in urma si, bine-nteles, se face remarcat prin nesupunere, din prima zi. Isi face si un prieten, pe Choi Jung-Won, cel mai silitor elev si fiul unui prosper detinator de imobiliare. Privilegiata odrasla de bani gata, primeste de la tatal sau o amara demonstratie de “managementul afacerilor”. Scarbit de cele doua lectii proaspat primite, ajunge la cinema dupa ultima reprezentatie si i se ofera un bonus, ca pentru fiul patronului. Din aceasta cauza, operatorul din cabina de proiectie, tatal Soo-Yeon-ei, este gasit din nou de tortionarii camatarilor si amandoi baietii, In-Ha si Jung-Won, se implica in transarea cu violenta a situatiei, aparandu-l pe operator. Umilirea batausilor va avea urmari nebanuite. Tocmai cand baiatul de bani gata isi imparte distractiile stilate cu gasca de gainari, recunoscand ca sunt, pana la urma, in aceeasi bransa, cade si razbunarea. Banda “Ursilor-bruni” l-a rapit pe Si-Bong.
Pentru salvarea tatalui Soo-Yeon-ei ajung sa lucreze amandoi Kim-ii. Unchiul joaca o partida cu miza chiar suma datorata de Min “Ursilor-bruni”, iar nepotul In-Ha isi incaseaza pedeapsa pentru indrazneala, cu propiu-i sange.

Prezentarea: iulianatotu – asiacinefil.com

0 Comments

Post your comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>