The Handmaiden de Park Chan-wookConform declaratiilor producatorilor, drepturile de difuzare pentru filmul coreean „The Handmaiden” regizat de regizorul coreean Park Chan Wook au fost vandute in 116 tari, desi filmul inca nu a fost terminat. Este pentru a doua oara cand un film coreean este vandut in peste o suta de tari inaintea difuzarii, conform CJ Entertainment, primul film fiind cel al lui Bong Joon Ho, „The Snowpiercer”, din 2013. Tranzactiile pentru drepturile de difuzare au fost facute prin intermediul Pietii Europene de Film, Studiourile Amazon avand drepturile de difuzare pe teritoriul Statelor Unite. „Multi oameni au fost incantati de estetica vizuala oferita de cele sapte minute de prezentare ale filmului”, a declarat Kim Sung Eun, seful Departamentului International din cadrul companiei CJ E&M.

Park Chan Wook este unul din cei mai celebri regizori de film din Coreea, cunoscut pentru trilogia “Vengeance”; a lucrat cu Nicole Kidman si Mia Wasikowska la “Stoker” (4 premii si 34 de nominalizari) si a regizat si alte filme importante, precum “Old Boy” sau „I’m a Cyborg, but That’s Ok”.

Filmul “Handmaiden” este inspirat de romanul politist “Fingersmith”, care a avut o adaptare si pentru BBC TV cu ceva ani in urma. Titlul coreean al filmului este “Agassi” si descrie o poveste de dragoste ce se petrece in anii 1930 in Coreea si Japonia (in perioada Ocupatiei). O tanara hoata de buzunare de origine coreeana ce traia intr-o mahala este angajata de un escroc fascinant care se da drept conte, jucat de Ha Jung Woo, si impreuna pun la cale o inselatorie complicata pentru a pune mana pe avere. Hoata devine camerista unei bogate mostenitoare (Kim Min Hee) de origine japoneza, si o seduce.

Park Chan Wook a explicat ca scenariul filmului aduce cateva modificari importante fata de roman. Misterul care pluteste asupra nasterii celor doua personaje feminine nu mai este accentuat in film, si rolul personajului principal masculin, care serveste ca intermediar intre cele doua femei, e unul mai semnificativ. Regizorul a explicat ca scenariul se refera in mod clar la “doua femei si un barbat”. In “Thirst” si “Stoker” regizorul exploreaza tema erotismului si a tentatiei, si se reintoarce la aceste teme si in “The Handmaiden”.

Filmul urma sa iasa pe piata purtand numele romanului scris de Sarah Waters, dar dupa ce acesteia i-a fost aratata o schita a scenariului, scriitoarea a spus ca este un scenariu bun, dar clar diferit de romanul ei, scenariul fiind doar “inspirat” si nu “bazat” pe roman, motiv pentru care s-a schimbat si titlul.

“The Handmaiden”.este in post-productie, urmand a fi difuzat in cinematografe in prima jumatate a acestui an.

(Sursa: Yonhap)

Articol realizat de chocolate_cleo – asiacinefil

0 Comments

Post your comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>