Suntem in Coreea anului 2006, stat parte imaginar, parte real, prezidat de o monarhie, ca si alte state de prim rang ale lumii moderne.  Scena se imparte in doua palanuri: cel al Palatului (GOONG), ramas in traditia istorica a Joseonului, coborat, cu personaje cu tot, direct din scena filmelor de epoca. Personaje: Regina  Mama, Regele, Regina, Printul Mostenitor, Marele Sfetnic, Sfetnici, Doamne de onoare, Slujbasi oficiali, eticheta, garzi, port traditional, protocol strict, miscari grave, cuvinte masurate, fete inexpresive. Majestatea sa, Regele, sufera de o boala neurologica incurabila, ce necesita masuri drastice si imediate pentru a proteja monarhia. Decizia Reginei Mame este dura: casatoria rapida a Printului Mostenitor in scopul de a asigura descendenta si continuiatea  Casei Regale. Raposatul Imparat a lasat indicatii stricte. Identitatea viitoarei Printese este cunoscuta, mai trebuie cunoscuta doar persoana.
Aici traditia vechiului Joseon se intersecteaza cu viata moderna a secolului XXI. Aflam ca printul Lee Shin urmeaza cursurile de teatru ale unui liceu elitist. Fete si baieti, agitatie pe culoare, probleme cu lectiile si profesorii, incidente stanjenitoare, efuziuni adolescentine, fani si antifani ai monarhiei, viata de liceu. Printul are deja o preferinta matrimoniala: Min Hyorin,  dar fata, fara a realiza seriozitatea situatiei, il respinge dorind sa-si urmeze cariera de balerina in loc sa se inchida in monotonia Palatului. La scena este prezenta, din intamplare evident, o fata de la clasa de design: Shin Chae Gyung. Ca urmare, printului nu-i ramane decat sa-si dea silinta de a nu lasa zvonul respingerii cererii sale sa se imprastie si sa implineasca traditia si voia bunicului sau, adica logodna aranjata.

Prezentarea: iulianatotu – asiacinefil.com

0 Comments

Post your comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>